close

         

      
      The way I wanna be.....
 
   看見自己ㄉ力量 
又再一次站在交叉口   疑惑著  眼前的每一條路
不知道  每條路的前方會是什麼迎接我
但我總是相信自己的選擇  每一條路  都用心去走 去實現 
總是要求自己最多 因為不容許自己無法到達自我ㄉ期望
壓力其實在不知不覺中莫名ㄉ加諸許多在自己身上 
其實   有時候 我真ㄉ覺得好累  因為多愁善感
不過這樣的無力感不會持續太久  但或許經常
有時候 我只是需要多一點點ㄉ時間    一點點ㄉ.....
很多朋友問我"為什麼我什ㄇ都不缺"卻還要那嚜累
沒有人真正什麼都不缺的
我只是閒不下來當我決定要去做一件事情時...
我只是希望我能做得更好因為永遠沒有最好...
我只是希望能去做每一件我想做ㄉ事情...
如果我可以 應該要說 我一定可以
我只是想看現自己ㄉ力量
 
會努力  堅強的 走在      每一條路上
回來一年多了  從不習慣到現在  走過了那ㄇ多事情
度過了許多低潮 也擁有許多快樂幸福 
我 會  一直一直加油.....
用心 實現自己的夢想
 
 
I was so confused when I had to choose a next step to go...I asked myself..
What do I want?  I always have a dream...^^" Can I make it?
There are so many challenges on the way to my dream...however...I believe I can do it.
even when I am alone...or maybe when something happen badly to me...or when I am depressed...
I have never given up...I am strong and I wanna be strong...
I remember one of my professors has said to me...
 "If you want to get to the top in life, you are gonna have to take the stairs."
I decided that I am gonna enter the Manulife...it's a totally different career for me..
I can because I believe the only place where dreams are impossible is in my own mind.
The past cannot be changed,  but... the future is still in my power.
I am never given a wish without being given the power to make it come true.
I wish I can do it...I believe it...
 
            

            

 

  

arrow
arrow
    文章標籤
    日記本
    全站熱搜

    ♥BarbieMaggie♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()